Žádost a přijetí do domova

Jak podat žádost

Zájemcům o podání žádosti doporučujeme kontaktovat nejprve sociální pracovnici domova, která jim předem podá podrobné informace o naší službě a v případě zájmu zajistí prohlídku zařízení.

ŽÁDOST

o poskytování služeb v našem zařízení si lze vyzvednout přímo v Domově pro seniory Husova či U Panských v Havlíčkově Brodě nebo na specializovaném pracovišti v Břevnici. Je také k dispozici na těchto webových stránkách, dále na léčebnách dlouhodobě nemocných a na městských a obecních úřadech v okolí. Vyplněná žádost, včetně vyjádření lékaře se podává přímo v Domově pro seniory Havlíčkův Brod, v sídle organizace Husova 2119 nebo na pracovištích U Panských 1452 v Havlíčkově Brodě či v Břevnici 54. Žádost je následně v organizaci projednána v komisi  pro posuzování žádostí a žadateli je písemně sdělen výsledek posouzení.

Pokud nemáme aktuálně volné lůžko, je - v případě souhlasu žadatele - žádost zařazena do seznamu žadatelů a k žádosti jsou přiřazeny body podle stanovených kritérií (příspěvek na péči, osamělost, trvalý pobyt v kraji Vysočina a další).

Seznam žadatelů:

  • je evidence zájemců, kteří si podali žádost o poskytování služby, se kterými jsme nemohli uzavřít smlouvu z důvodu nedostatečné kapacity.
  • součástí této evidence je bodové ohodnocení podle kritérií stanovených našim vnitřním předpisem; na základě počtu bodů a data podání žádosti je stanoveno pořadí žadatelů
  • evidence žadatelů je otevřená, tzn. že pořadí žadatelů se může měnit s ohledem na bodové ohodnocení nově zařazených žadatelů a s ohledem na možné změny v situaci již dříve evidovaných žadatelů
 

Přijetí do domova pro seniory

  • V případě uvolnění lůžka komise pro přijímání nových klientů prohlédne aktuální stav seznamu žadatelů, vybere vhodné zájemce na uvolněný typ lůžka a oslovuje je postupně v pořadí, v jakém jsou žadatelé zařazeni v seznamu.
  • Oslovený žadatel si může pokoj i celé zařízení znovu prohlédnout, a pokud má zájem do zařízení nastoupit, domlouvá se se sociální pracovnicí na vhodném termínu nástupu i na všech ostatních potřebných záležitostech a způsobech poskytování služby.
  • S každým klientem je při příchodu do domova uzavřena písemná smlouva o poskytování služby s uvedením všech podmínek.
  • Jsme rádi, když se u nás klienti cítí příjemně, proto si lze po dohodě s vedením s sebou vzít z domova i některé drobnosti pro zpříjemnění pobytu, například obrázky, poličku, lampičku, rádio, křeslo, TV přijímač, a podobně.